SASL

Kako pronaći spamera u vlastitim redovima

Već smo objavili članke o tome kako se obraniti od prevedenih spamova, odnosno, u slučaju webmaila, kako detektirati preko čijeg se korisničkog računa šalje spam. Izravan povod su upiti na sys.help, na adresi syshelp@carnet.hr. Ovim člankom probat ćemo zaokružiti priču, opisati kako otkriti način "provale", kako se šalju spamovi i kako se skinuti sa crnih lista.

Kuharice: 
Kategorije: 

SASL SMTP autentikacija u Postfixu

U tipičnom slučaju kojeg možemo naći na institucijama članicama CARNeta mail poslužitelj se nalazi na lokaciji gdje se nalazi većina zaposlenika, a institucija ima eventualno još jednu lokaciju ili nekoliko njih. Kako bi korisnici mogli slati mail preko tog poslužitelja, Postfix je potrebno konfigurirati tako da zaprima mailove (radi relay) iz "domaćih" mrežnih segmenata i šalje ih na odredište.

Pretplati se na SASL