Kad se prilog poruke ne može otvoriti...
Dobio sam poruku od korisnice: "Možeš li mi molim te otvoriti ovaj e-mail. Hitno mi je!"
Naravno, uvijek je hitno, a korisnici očekuju pomoć od sistemca svaki put kad dobiju nešto nepoznato. Iako je prava adresa za rješavanje ovog problema pošiljatelj poruke.
Poruka je imala prilog s nazivom winmail.dat. Uz pomoć Google pretraživača došao sam do poveznice:
http://kb.mozillazine.org/Winmail.dat_attachments
Naravno, radi se o Microsoftovom pametovanju - program Outlook ponekad šalje poruke u TNEF formatu (Transport Neutral Encapsulation Format). U većini klijenata elektroničke pošte taj format neće biti čitljiv i vidjet će se datoteka winmail.dat u prilogu. Korisnik je neće moći otvorit i eto problema. Naravno, krivac je pošiljatelj koji ima loše konfiguriran klijent elektroničke pošte, a mi se moramo gnjaviti s traženjem rješenja.
Kako pomoći pošiljatelju?
To je najbolje rješenje - poslati pošiljatelju uputu da podesi svoj klijent. Da se izbjegnu ponovni problemi i kod nas i kod drugih primatelja.
Na ranije spomenutoj stranici postoji detaljna uputa, ali se i na drugim adresama mogu naći i sažetije upute.
Podešavanje Outlook-a za slanje elektroničke pošte u HTML obliku:
|
U ovom slučaju naš korisnik treba sačekati pošiljatelja da obavi potrebna podešavanja i ponovno pošalje poruku s prilogom.
Naravno, postoje i rješenja koja omogućavaju korisnicma da obave konverziju winmail.dat datoteke. Idealna opcija su online rješenja koja ne zahtjevaju nikakve posebne instalacije na korisnikovom računalu.
Korisnici sam predložio da otvori web stranicu
te jednostavno uploada winmail.dat datoteku i klikne na Start. Nakon nekoliko sekundi otvara se stranica s koje se može preuzeti datoteka koja se nalazi u prilogu primljene poruke.
Korisnica je to uspješno napravila, a nadam se da je i pošiljatelju poruke poslala upute za podešavanje Outlooka.
- Logirajte se za dodavanje komentara
- Inačica za ispis
- PDF version